הרופא בעל כורחו

עיבוד: יצחק לאור  בימוי: שמואל הדג’ס  שחקנים: סגנרל- אריאל קרן, מרטין ולוסינד- שירלי לוי, ולר- ירדן, לוקס וליאנדר- ליאור זהר, ז’אקלין- נטע טרוים וידאו: אריק פוטרמן  תאורה: אדם רוטבליט  הלחנה ועיבוד מוזיקלי: עמית בן עטר  תלבושות: אושר בן יהודה  דרמטורגיה: עוזי ביטון  ייעוץ אומנותי: אסי שמעוני  הפקה: אפרת טאוב  אורך ההצגה- 70 דק’חגיגת תיאטרון קומדיה במיטבה! יצירתו של מולייר מקבלת עיבוד עכשווי – מה שהיה נכון במאה ה-16 נכון גם היום…

סגנרל ליצן רפואי נחטף באמצע הופעה בבית החולים ע”י שני ביריונים ומובא לביתו של “הבוס” ז’רונט לרפא את ביתו לוסינד שהפסיקה לדבר.הבריונים ולר ולוקס נשלחים במרמה  ע”י מרטין אשתו של סגנרל שמשכנעת אותם כי בעלה הוא רופא דגול שרק ע”י אלימות הוא משתכנע לרפא חולים. סגנרל   לאחר “ששוכנע” כי הוא רופא מוצא עצמו בסיטואציה בלתי אפשרית בה הוא חייב לשרוד בביתו של “הבוס” ולרפא את בתו לאחר ששקעה בדיכאון כיוון שאביה מסרב לאפשר לה להתחתן עם אהוב ליבה ליאנדר.


העיבוד העכשווי הסיטואציות הקומיות והמשחק הוירטואוזי של השחקנים יוצרים קומדיה בלתי נשכחת וצחוק מתגלגל לאורך 70 דקות!ביקורות והמלצות  : “מזמן לא נהננו ככה בהצגה! צחקנו שעה וחצי.. שחקנים מעולים ממליץ בחום…”

תאריכים קרובים:
נגן וידאו
שחקנים:

ירדן באומהפט

שירלי לוי

הרופא בעל כורחו

×
דילוג לתוכן